Přejít na obsah »

Loading...

Galileo by Travelport > Služby > Časté dotazy

Časté dotazy

28.12.2007 Existuje nějaká databáze často řešených situací v rezervačním systému Galileo?

Samozřejmě. Galileo připravilo mezinárodní databázi, která je přístupná všem uživatelům po registraci a podle klíčových slov Vám bude předkládat všechny informace a řešení pro již položené otázky. Pokud máte zájem tuto databázi využívat, zaregistrujte se prosím zde: http://galileo-gb.custhelp.com více

Rád/a bych prodával/a letenky přes Internet. Nabízí Galileo vhodné řešení?

Ano, Galileo CZ/SK ve spolupráci s programátorskou společností IDC-softwarehouse nabízí nové řešení pro internetový prodej letenek a dalších cestovních služeb s názvem „Galilleo On-line“. Mezi největší přednosti Galileo On-line patří využití globálního distribučního systému Galileo s doplněním nabídky služeb sesterských společností skupiny Travelport, stejně tak jako možnost doplnění o další zdroje dat a služeb na základě Vašich potřeb. Aplikace disponuje kvalitním zázemím s bohatou nabídkou funkcí konfigurovatelných dle specifických potřeb agentury. více

V současné době používáme jiný distribuční systém, neznamená přechod na Galileo problém?

Je samozřejmé, že přechod na jiný systém představuje určitou změnu návyků a rutinních postupů. Tento problém je však lehce řešitelný bezplatným školením, které naši klienti obdrží. Migrace rezervací vytvořených v jiném GDS je prováděna automatizovaně během 36 hodin. více

Zadání nového dotazu